Beata Nawrat
Pure City – Miejska Sieć Elektrostacji to sieć ładowarek elektrycznych samochodów osobowych i jednocześnie sieć nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). To unikalna infrastruktura i model biznesowy pozwalający reklamodawcom promować swoje marki na ekranach w kontekście transformacji energetycznej, ekologii i zapobiegania zmianom klimatycznym, a partnerom – właścicielom lokalizacji elektrostacji – zarabiać na przychodach ze sprzedaży czasu reklamowego w sieci Pure City.
Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji polskiego transportu miejskiego na bezemisyjny. Realizacja celów ESG przez Pure City jest oparta na długofalowej kampanii społecznej „Zielona energia – czyste miasta”.
czwartek 7 grudnia
ESG szansą dla start-upów? Jakich rozwiązań technologicznych będzie potrzebował biznes?
- Jakich rozwiązań technologicznych potrzebuje biznes w transformacji ESG?
- Jakie są przykłady udanej współpracy na linii firma - start-up w zakresie ESG?
- W jaki sposób trzeba myśleć o innowacjach w ESG, żeby biznes je kupił?