5 to 7 June 2023, Waterfront Hotel, London
Manager ds. Komunikacji, Fortum
Ekspertka ds. komunikacji z wieloletnim doświadczeniem w branży energetycznej. Z Fortum związana od września 2022 r., gdzie współtworzy i wdraża strategię komunikacji zewnętrznej oraz przygotowuje i wdraża projekty komunikacyjne związane z dekarbonizacją ciepłownictwa. Specjalizuje się w komunikacji procesów inwestycyjnych. Wcześniej od stycznia 2021 r. pełniła funkcję kierownika Wydziału Komunikacji Zewnętrznej oraz rzecznika prasowego PGE Polskiej Grupy Energetycznej, z którą była związana od 2015 r. Absolwentka Stosunków Międzynarodowych Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych Manager ds. CSR na Collegium Civitas.
Dyrektor działu Property & Asset Management, Członek Zarządu, Savills
Michał Bryszewski dołączył do Savills z firmy JLL, gdzie jako Head of Business Solutions od podstaw zbudował blisko 160-osobowy zespół świadczący zintegrowane usługi w ramach czterech linii biznesowych. Wcześniej doświadczenie zdobywał w doradztwie biznesowym w PwC oraz w bankowości inwestycyjnej w UniCredit. Posiada międzynarodowe doświadczenie zdobyte m.in. w trakcie pięciu lat pracy w Wiedniu oraz ugruntowaną wiedzę finansową potwierdzoną tytułem CFA. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył również studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej oraz jest wieloletnim mentorem programu Top Woman in Real Estate.
Menedżer w zespole People & Organisation, PwC
Ekspert w obszarze wdrażania wymogów regulacyjnych w obszarze HR, w zakresie wynagradzania pracowników i kadry kierowniczej oraz unijnych i polskich przepisów związanych z wynagrodzeniami dla kluczowych osób w instytucjach finansowych.
W jego obszarze doświadczenia znajdują się projekty związane m.in. z wynagradzaniem członków zarządów oraz kluczowych pracowników w różnych organizacjach, w tym z budowaniem programów motywacyjnych i systemów wynagrodzeń zmiennych, przeglądami due diligence HR, obowiązkami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
Bartosz uczestniczy w projektach związanych z certyfikacją równych płac EQUAL SALARY oraz jest współautorem Raportu wynagrodzeń członków zarządów i rad nadzorczych
HR Strategy Manager, KRUK S.A.
Na co dzień odpowiada za tworzenie i realizację strategii zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie KRUK. Widzi ogromną wartość w ludziach, jednocześnie pracując z liczbami, danymi i właściwą analityką. Te w znacznym stopniu wspierają podejmowane przez organizację decyzje. Obecnie bardzo blisko współpracuje z zespołem odpowiedzialnym za strategię zrównoważonego rozwoju (ESG) oraz wdraża działania mające na celu budowanie zróżnicowanego i inkluzywnego miejsca pracy (DEI).
W biznesie i HR pracuje od ponad 15 lat, z udokumentowaną historią pracy w branży restauracyjnej, MŚP i windykacyjnej w wielu europejskich krajach. Specjalizuje się w budowaniu i integracji kultury organizacyjnej, rozwoju osobistym i analityce HR. Z największymi sukcesami w zwiększaniu retencji i zaangażowania zespołów oraz rozwoju osobistym menedżerów. Jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, certyfikowaną Strategiczną Partnerką Biznesową HR oraz Trenerką Biznesu.